
Învățarea experiențială
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Acest curs se adresează companiilor care fac vânzări B2C. Cursul conține studii de caz și jocuri de rol personalizate în funcție de procesul de vânzări existent, piața și obstacolele pe care le au vânzătorii.
Vânzările NU sunt o artă. Vânzările cresc ușor dacă ai o atitudine pozitivă și ești disciplinat în procesul de vânzare printr-o pregătire adecvată, cum ar fi folosirea curiozității în cunoașterea clientului sau pregătirea răspunsurilor privind obiecțiile.
2 zile (9:00-16:00, prezență fizică)
4 – 12 persoane
17-18 Septembrie
la cerere
Cursul este facilitat de 2 instructori. Cursul se desfășoară la adresa Bld. Pierre de Coubertin 7, et. 2 , sector 2, București (lângă Mega Mall) sau la sediul clientului.
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență de vânzări între 15 și 25 de ani în diferite industrii (banking, ICT, turism, horeca, insurance, real estate, distribuție, FMCG, heathcare & pharma, education, inginerie, automotive, servicii diverse).
Cursul este cu prezență fizică și se bazează în totalitate pe jocuri de rol pentru scenarii din industria și piața clientului, o metodă de învățare activă, prin explorarea experienței participanților, în care fiecare persoană are un anumit rol de jucat, după un scenariu dat. Elementul principal al acesteia este discuția și învățarea din propria experiență, dar și din experiența celorlalți.
Structura cursului vânzări business to customer:
Cursul este împărțit pe 2 zile. Fiecare joc de rol este însoțit de o prezentare in care se punctează diferite etape ale ciclului de vânzări. Astfel, se practică toate etapele unei vânzări de către fiecare cursant, individual, de mai multe ori.
Curs de vânzări business to customer
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență în vânzări între 15 și 25 de ani în diferite industrii (Banking, Insurance, IT&C, Turism, Horeca, Real Estate, Distribuție FMCG, Heathcare & Pharma, Education, Inginerie, Automotive, Public Sector, Transport).
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Imaginați-vă o lume în care vânzătorii nu există. O societate în care produsele și serviciile nu sunt promovate de nimeni, iar consumatorii navighează
La Salescool, credem în puterea învățării active și a experimentării directe. Astfel, jocul de rol devine o componentă centrală a experienței noastre educaționale. Înlocuind scenariile teoretice cu situații realiste, jocul de rol vă oferă o perspectivă detaliată asupra modului în care interacțiunile din vânzări se desfășoară în practică.
Afla ce pierzi daca participi la un curs de vanzari!