
Învățarea experiențială
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Cursul se adresează companiilor care fac sau își doresc să facă negocieri: reprezentanți de vânzări, reprezentanți achiziții, team-leaderi, supervizori de vânzări, manageri de vânzări la început de carieră.
Negocierea este importantă la orice pas, fie că vorbim de viața personală, societate sau loc de muncă. Pentru a negocia eficient este esențial să ne cunoaștem bine pe noi înșine. Asta înseamnă să ne știm atât punctele forte, cât și pe cele slabe, dar și nevoile pe care le avem.
2 zile (9:00-16:00, prezență fizică)
4 – 12 persoane
22-23 Septembrie
la cerere
Cursul este facilitat de 2 instructori. Cursul se desfășoară la adresa Bld. Pierre de Coubertin 7, et. 2 , sector 2, București (lângă Mega Mall) sau la sediul clientului.
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență de vânzări și negocieri între 15 și 25 de ani în diferite industrii (banking, ICT, turism, horeca, insurance, real estate, distribuție, FMCG, heathcare & pharma, education, inginerie, automotive, servicii diverse).
Cursul de negociere este cu prezență fizică și se bazează în totalitate pe jocuri de rol, o metodă de învățare activă, prin explorarea experienței participanților, în care fiecare persoană are un anumit rol de jucat, pe un scenariu dat. Elementul principal al acesteia este discuția și învățarea din propria experiență, dar și din experiența celorlalți.
Structura cursului de negociere:
Cursul este împărțit pe 2 zile. Fiecare joc de rol este însoțit de o prezentare in care se punctează diferite etape ale negocierii. Astfel, se practică toate etapele unei negocieri de către fiecare cursant, individual, de mai multe ori.
Curs de negociere
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență în vânzări între 15 și 25 de ani în diferite industrii (Banking, Insurance, IT&C, Turism, Horeca, Real Estate, Distribuție FMCG, Heathcare & Pharma, Education, Inginerie, Automotive, Public Sector, Transport).
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Imaginați-vă o lume în care vânzătorii nu există. O societate în care produsele și serviciile nu sunt promovate de nimeni, iar consumatorii navighează
La Salescool, credem în puterea învățării active și a experimentării directe. Astfel, jocul de rol devine o componentă centrală a experienței noastre educaționale. Înlocuind scenariile teoretice cu situații realiste, jocul de rol vă oferă o perspectivă detaliată asupra modului în care interacțiunile din vânzări se desfășoară în practică.
Afla ce pierzi daca participi la un curs de vanzari!