
Învățarea experiențială
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Cursul se adresează companiilor care fac sau își doresc să facă vânzări la rece (cold calling):
Cold callingul în orice afacere este un generator al potențialilor clienți. Are o mulțime de alte utilizări care ajută companiile fie să obțină informații importante despre un potențial client, fie despre angajații săi sau operațiunile sale, fie chiar pentru a face cercetare de piață.
1 zi (9:00-16:00, prezență fizică)
4 – 12 persoane
24 Septembrie
la cerere
Cursul este facilitat de 2 instructori. Cursul se desfășoară la adresa Bld. Pierre de Coubertin 7, et. 2 , sector 2, București (lângă Mega Mall) sau la sediul clientului.
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență de vânzări între 15 și 25 de ani în diferite industrii (banking, ICT, turism, horeca, insurance, real estate, distribuție, FMCG, heathcare & pharma, education, inginerie, automotive, servicii diverse).
Purtarea unei conversații și obținerea unei întâlniri
Cursul este cu prezență fizică și se bazează în totalitate pe jocuri de rol, o metodă de învățare activă, prin explorarea experienței participanților, în care fiecare persoană are un anumit rol de jucat, pe un scenariu dat. Elementul principal al acesteia este discuţia şi învăţarea din propria experienţă, cât și din experienta celorlalţi.
Cursul durează o zi. Fiecare joc de rol este însoțit de o prezentare în care se punctează recomandări pentru a obține o întâlnire față în față ca urmare a discuțiilor telefonice. Astfel, se practică toate etapele acestei abordări de către fiecare cursant în parte, de mai multe ori.
Curs de cold calling
Toți trainerii Salescool sunt vânzători profesioniști cu experiență în vânzări între 15 și 25 de ani în diferite industrii (Banking, Insurance, IT&C, Turism, Horeca, Real Estate, Distribuție FMCG, Heathcare & Pharma, Education, Inginerie, Automotive, Public Sector, Transport).
La vârsta adultă, învățarea nu mai înseamnă să stai în bancă și să iei notițe. Nu mai avem răbdarea (sau timpul) pentru teorie pură. Ce
Imaginați-vă o lume în care vânzătorii nu există. O societate în care produsele și serviciile nu sunt promovate de nimeni, iar consumatorii navighează
La Salescool, credem în puterea învățării active și a experimentării directe. Astfel, jocul de rol devine o componentă centrală a experienței noastre educaționale. Înlocuind scenariile teoretice cu situații realiste, jocul de rol vă oferă o perspectivă detaliată asupra modului în care interacțiunile din vânzări se desfășoară în practică.